Saturday, January 4

Twothousandfourteen

Last post was on 31st October 2013. Well i guess it's not too late for me to wish you a very happy new year. New year new problems? Yes. Setuju dengan kenyataan itu. Alhamdullilah dah masuk berminggu-minggu jadi pelajar semester 4 (tak ingat minggu keberapa haha). Penyakit stress berada di tahap 1. Belum kritikal. Tunggulah pertengahan sem nanti. Sekarang ni tengah cuti tahun baru but the sad news is esok kena balik kampus dah. Siapa je sukaaa. Hujung tahun 2014 ini insyaallah bakal menamatkan zaman diploma! How time fliessssss kan.

A lot of things need to be done by this month. A lot of pressure. But i love what i'm doing now. I just cant wait to turn to 20 years old secara official. Oh please jangan cakap, "I'm not ready laa nak umur 20 ni". Dulu bolehlah cakap macam itu. Sekarang ni semua dah besar. Either you're ready or not you have to face it. Kena ubah cara pemikiran. Matang? Mungkin. Kadang-kadang kita tak sedar dengan tingkah laku kita but wait.. kalau kita selalu tak sedar dengan tingkah laku kita, sampai bilanya baru kita nak sedar? Think. We are an adult now. It's impossible untuk kita ubah perangai kita but i believe that we can. Sesiapa pun boleh. I wanna thank to whoever yang dah beri motivasi dan kata-kata inspirasi kepada diri ini yang kerdil untuk berubah perlahan-lahan. I'm not perfect. So do you :)

Kalau dulu apa cerita buruk pasal aku yang orang cerita buat aku jatuh
Tapi sekarang apa cerita buruk pasal aku yang orang cerita buat aku bangkit
Kau siapa untuk aku tunduk?
Kau siapa untuk aku takut?
Kau siapa nak jadi juri?
Janganlah kau uji kesabaran ini.


Happy fara is happy. I'm so thankful for the people who are currently in my life. My family, my loved ones and my friends. I dont live to make people hurt. I live to make people around me happy. Like me :D



Dan semoga Allah merahmati hari-hari kita di bumi sehingga ke hari penghabisan..